Sledovanie zásielok
Jednoduchý nástroj Sledovanie zásielok vám umožní sledovať kompletnú cestu vášho balíka - kde svoju trasu začal, kde bol preložený, kedy bude doručený, a kto balík pri doručení prevzal.
Ako môžem sledovať svoju zásielku?
Informácie o sledovaní zásielky dostávame od našich dopravných partnerov. Ak zadáte sledovanie zásielky, zobrazia sa všetky informácie, ktoré nám dopravca doteraz poskytol.
Pomocou sledovania zásielok môžete zistiť:
- Údaj o tom, kedy kuriér príde vyzdvihnúť zásielku,
- kde sa zásielka prepravuje,
- či sa vyskytli nejaké problémy, ktoré bránia vyzdvihnutiu alebo doručeniu zásielky,
- kedy bude zásielka doručená atď.
Ak dopravca poskytuje kontaktné údaje na svojich kuriérov, telefónne číslo sa zobrazí aj pri sledovaní zásielky.
Nájdete tu aj odkaz na:
- zrušenie zásielky (možno o to požiadať len pred odovzdaním zásielky kuriérovi na prepravu),
- uplatnenie reklamácie (ak zistíte, že zásielka je pri doručení viditeľne poškodená, nezabudnite spísať s kuriérom protokol o poškodení a odfotiť zásielku).
- hodnotenie našich služieb.
Kde nájdem číslo IZxxxxxxxxxxxx?
Číslo IZxxxxxxxxxx je identifikačné číslo vašej zásielky v našom administratívnom systéme. Na základe tohto čísla môžete vy aj my sledovať informácie o vašej zásielke počas celej prepravy. Hoci sa líši od čísla balíka dopravcu, ktoré je uvedené na štítku zásielky, pre náš systém to nie je problém.
Identifikačné číslo nájdete v e-maili, ktorý potvrdzuje vašu objednávku na prepravu. Odoslali sme ho na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Číslo IZ zásielky je uvedené aj v ďalších e-mailoch, ktoré vás informujú o priebehu zásielky.