Sledovanie zásielok

Jednoduchý nástroj Sledovanie zásielok vám umožní sledovať kompletnú cestu vášho balíka - kde svoju trasu začal, kde bol preložený, kedy bude doručený, a kto balík pri doručení prevzal.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Informácie o sledovaní zásielky dostávame od našich dopravných partnerov. Ak zadáte sledovanie zásielky, zobrazia sa všetky informácie, ktoré nám dopravca doteraz poskytol.

Pomocou sledovania zásielok môžete zistiť:

  • Údaj o tom, kedy kuriér príde vyzdvihnúť zásielku,
  • kde sa zásielka prepravuje,
  • či sa vyskytli nejaké problémy, ktoré bránia vyzdvihnutiu alebo doručeniu zásielky,
  • kedy bude zásielka doručená atď.

Ak dopravca poskytuje kontaktné údaje na svojich kuriérov, telefónne číslo sa zobrazí aj pri sledovaní zásielky.

Nájdete tu aj odkaz na:

  • zrušenie zásielky (možno o to požiadať len pred odovzdaním zásielky kuriérovi na prepravu),
  • uplatnenie reklamácie (ak zistíte, že zásielka je pri doručení viditeľne poškodená, nezabudnite spísať s kuriérom protokol o poškodení a odfotiť zásielku).
  • hodnotenie našich služieb.

Kde nájdem číslo IZxxxxxxxxxxxx?

Číslo IZxxxxxxxxxx je identifikačné číslo vašej zásielky v našom administratívnom systéme. Na základe tohto čísla môžete vy aj my sledovať informácie o vašej zásielke počas celej prepravy. Hoci sa líši od čísla balíka dopravcu, ktoré je uvedené na štítku zásielky, pre náš systém to nie je problém.

Identifikačné číslo nájdete v e-maili, ktorý potvrdzuje vašu objednávku na prepravu. Odoslali sme ho na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Číslo IZ zásielky je uvedené aj v ďalších e-mailoch, ktoré vás informujú o priebehu zásielky.

Ak si nie ste istí, či váš tovar spĺňa podmienky prepravy, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme.