site_deprecated

FAQ - Často kladené otázky

Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Medzinárodná preprava Sbalit vše Rozbalit vše
Čo sa stane so zásielkou v prípade, že sa ju nepodarí doručiť príjemcovi?

Pri doručovaní zásielok sú štandardne dva pokusy o doručenie. Ak príjemca nebude na uvedenej adrese zastihnutý, uskladní sa zásielka v depe po dobu 7 dní, kde bude čakať na odozvu príjemcu. Príjemca si môže dohovoriť s dopravcom iný deň doručenia alebo prípadne zásielku prevziať osobne v depe. Ak sa príjemca neozve, zásielka sa vráti späť odosielateľovi. Za spätné vrátenie sa neúčtuje nič navyše.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem vašu službu použiť aj na nákup v zahraničnom e-shope?

Bohužiaľ neponúkame možnosť posielania zo zahraničných e-shopov. V prípade kamenných obchodov sa môžete pokúsiť dohodnúť s prevádzkovateľom obchodu, zaplatiť tovar vopred a až následne objednať vyzdvihnutie. Váha a rozmer nesmie presiahnuť povolené limity a zásielku na uvedenej adrese u odosielateľa musí vodičovi odovzdať fyzická osoba. V prípade, že obchodník nebude ochotný odovzdať tovar kuriérovi, refundácia prepravy nie je možná.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Kto bude doručovať moju zásielku v zahraničí?

Záleží na dopravnej spoločnosti, ktorú si zvolíte. Napíšte nám na zákaznícku podporu požiadavku s číslom zásielky vo formáte IZxxxxxxxxxx a my vám tieto informácie zistíme.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.