site_deprecated

FAQ - Často kladené otázky

Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Reklamácie a poistenie Sbalit vše Rozbalit vše
Je možné zásielku pripoistiť?

Áno. Väčšina dopravcov poisťuje zásielky do určitej sumy automaticky. Toto poistenie je už zahrnuté v základnej cene prepravy. Pokiaľ chcete balík pripoistiť na určitú sumu, je možné zadať výšku poistky v prvom kroku objednávky. Dopravcovia, ktorí zásielku do danej výšky nie sú schopní poistiť sa vám do následného výberu nezobrazia.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem poslať aj krehký tovar?

Áno, len je potrebné dbať na starostlivé zabalenie tovaru, viď.: Ako správne zabaliť zásielku. Balík tiež musí byť označený patričnými nálepkami, zo všetkých strán tak, aby bolo na prvý pohľad viditeľné, že so zásielkou je nutné zaobchádzať šetrnejšie. Odporúčame sa tiež riadiť zoznamom zakázaného obsahu zásielok. Zásielky obsahujúce predmety, ktoré nie sú vylúčené z prepravy, ale sú na zozname limitovanej zodpovednosti, budú prepravné, ale pri poškodení nemá zákazník právo na kompenzáciu. 

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Aký tovar môžem a nemôžem poslať v zásielke?

Po Slovenskej republike nie je preprava tovaru obmedzená. Pri zásielkach do cudziny je nutné sa riadiť zákazmi a kvantitatívnymi limitmi danej krajiny. Zákazy a limity sa predovšetkým týkajú alkoholu, cigariet a tabakových výrobkov, pohonných hmôt, liečiv...  Za obsah zodpovedá odosielateľ. Či je dovoz daného tovaru v danej krajine povolený sa musí informovať odosielateľ sám priamo na colnej správe (www.colnasprava.sk). Pri zásielkach do cudziny môže colná kontrola vyžiadať Prepravný protokol. V takom prípade odosielateľa kontaktujeme a po jeho doložení zásielka buď putuje ďalej, alebo je vrátená späť odosielateľovi.

Odporúčame sa tiež riadiť zoznamom zakázaného obsahu zásielok. Zásielky obsahujúce predmety, ktoré nie sú vylúčené z prepravy, ale sú na zozname limitovanej zodpovednosti, budú prepravené, ale pri ich poškodení nemá zákazník právo na kompenzáciu.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Prepravca neprišiel v dohodnutý deň a zásielku nevyzdvihol, čo mám robiť?

Napíšte nám alebo zavolajte, pre rýchle dohľadanie vašej objednávky uvádzajte prosím číslo objednávky OPxxxxxxxx alebo číslo zásielky IZxxxxxxxxxx. Preveríme prečo nedošlo k vyzdvihnutiu a dohodneme vyzdvihnutie na iný deň. Prípadne objednávku po dohode zrušíme a platbu vám vrátime späť.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Doručený balík je poškodený, ako môžem uplatniť reklamáciu?

Pripravte si číslo vašej zásielky a zadajte reklamáciu pomocou nášho jednoduchého formulára. Následne vás kontaktuje reklamačné oddelenie. Viac informácií nájdete v reklamačnom poriadku.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.