site_deprecated

FAQ - Často kladené otázky

Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Všeobecné otázky Sbalit vše Rozbalit vše
Čím je vaša služba zaujímavá?

Ponúkame kompletné portfólio služieb pre prepravu ľubovoľných zásielok za nízke ceny, ktoré by boli inak dostupné len pri veľkých počtoch realizovaných zásielok. Sami si môžete vybrať dopravcu na základe ceny, rýchlosti doručenia, hodnotenia iných zákazníkov alebo vašej osobnej preferencie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Pre koho je táto služba určená?

Našu službu môžu využiť fyzické osoby i spoločnosti. U fyzických osôb je pohodlná najmä pre ľudí, ktorí väčšinu dňa trávia doma alebo v práci a nemajú možnosť nosiť balíky na poštu či na zberné miesta. Stačí len vyplniť objednávku na našich stránkach, uhradiť ju a vo zvolenom termíne byť na uvedenej adrese s pripravenou zásielkou. Viac informácií nájdete v časti Čo ponúkame.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Prečo sú vaše ceny nižšie, než ponúka samotný dopravca?

Ceny máme nižšie preto, že máme s dopravcami uzatvorenú zasielateľskú zmluvu a expedujeme väčšie množstvo zásielok. Týmto dosiahneme na veľkoobchodné ceny a ďalšie služby, ktoré potom ponúkame vám.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Sú ceny zobrazené systémom konečné?

Áno. Podľa Vami vložených parametrov systém vypočíta a zobrazí aktuálnu cenu, ktorá je konečná. prepravu hradíte vopred, takže vodičovi pri prevzatí nič neplatíte.

Děkujeme vám za váš názor.
Môžem získať jednorazovú zľavu na prepravu?

Jednorazovú zľavu môžete získať na našich facebookových stránkachkde máme často rôzne zľavové poukazy. Potom stačí vyplniť kód uvedený na poukaze do patričného políčka pri objednávaní prepravy v 4. kroku - Súhrn objednávky, kliknúť na tlačidlo Použiť a systém automaticky odráta zľavu. V prípade, že pravidelne zasielate viac balíkov, môžete sa stať naším partnerom a môžete tak ušetriť čas aj ďalšie prostriedky. Viac informácií vám oznámi naše obchodné oddelenie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Ako môžem poslať zásielku?

Objednajte prepravu priamo na našich stránkach. Potom čo na úvodnej stránke špecifikujete odkiaľ a kam chcete zásielku poslať a zadáte hmotnosť a rozmery zásielky, ponúkneme vám služby dopravcov zoradené podľa rýchlosti doručenia a ceny.

Vyberte jednu z možnosti, vyplňte formulár s údajmi a zaplaťte objednávku. V požadovaný deň vodič príde priamo na uvedenú adresu a zásielku prevezme. Od tej chvíle môžete on-line sledovať priebeh a stav doručenia zásielky pomocou odkazu zaslaného na váš e-mail. Zásielka je doručená príjemcovi buď na zadanú adresu, alebo si ju po dohode s dopravcom môže vyzdvihnúť sám.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem poslať zásielku na dobierku?

Zásielky na dobierku je možné posielať v rámci Slovenskej republiky a ďalej potom do Českej republiky. U iných krajín dobierka nie je možná. Zasielanie balíkov na dobierku je možné zvoliť hneď pri zadávaní parametrov zásielky, modré tlačidlo ZÁSIELKA NA DOBIERKU. Uvedená suma sa vyberie od príjemcu v hotovosti pri doručení zásielky a je prevedená na vami uvedený bankový účet (s možnosťou identifikácie pomocou variabilného symbolu). Maximálna doba pre pripísanie platby sa riadi obchodnými podmienkami, väčšinou je to však do 7 pracovných dní.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem u vás objednať prepravu z cudziny do inej cudzej krajiny, napríklad z Nemecka do Talianska?

Priama preprava medzi cudzími štátmi nie je možná. Objednať prepravu možno len z cudziny do SR alebo zo SR do cudziny. Môžete najskôr objednať import a po doručení zásielky objednať export. Jednalo by sa teda o dve rôzne objednávky.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem vašu službu použiť aj na nákup v zahraničnom e-shope?

Bohužiaľ neponúkame možnosť posielania zo zahraničných e-shopov. V prípade kamenných obchodov sa môžete pokúsiť dohodnúť s prevádzkovateľom obchodu, zaplatiť tovar vopred a až následne objednať vyzdvihnutie. Váha a rozmer nesmie presiahnuť povolené limity a zásielku na uvedenej adrese u odosielateľa musí vodičovi odovzdať fyzická osoba. V prípade, že obchodník nebude ochotný odovzdať tovar kuriérovi, refundácia prepravy nie je možná.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem dostať potvrdenie o doručení zásielky?

Áno, stačí nám napísať požiadavku na infolinku spolu s číslom zásielky.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Kedy bude preplatená moja dobierka?

Dobierku vám preplatíme do 7 pracovných dní od doručenia zásielky príjemcovi. Hneď ako bude dobierka odoslaná na váš účet, budeme vás o tom informovať e-mailom.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Sú niekde k dispozícii kompletné cenníky prepravy?

Pre zistenie ceny odporúčame využiť našu on-line kalkulačku, ktorá po vložení parametrov zobrazí aktuálnu a konečnú cenu. Pripravili sme pre vás tiež zjednodušené cenníky pre prapravu v rámci SR, prepravu balíka zo SR dozahraničia a prepravu balíka zo zahraničia do SR. Odkazy na spomínané cenníky nájdete tiež v hornej navigačnej lište.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.