FAQ - Často kladené otázky
Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Môj účet Sbalit vše Rozbalit vše
Áno. Hneď ako uskutočníte objednávku prepravy a uhradíte ju, po pripísaní čiastky na náš účet dostanete e-mail s faktúrou a odkazom, pomocou ktorého môžete kedykoľvek sledovať aktuálny stav. Zásielku tiež môžete sledovať po prihlásení vo vašom účte alebo ju môžete sledovať po zadaní čísla začínajúceho IZ priamo na úvodnej stránke alebo priamo na stránke sledovania zásielok.
Ak zvolíte možnosť "Použiť adresu odosielateľa ako fakturačnú adresu" na uvedený e-mail u odosielateľa dostanete 2 správy. Jednu o založení objednávky do nášho systému, pod názvom "Nová objednávka OPxxxxxxxx“ a druhú správu s potvrdením o pripísaní peňazí na náš účet spolu s faktúrou a odkazom pre sledovanie zásielky, pod názvom "Faktúra FVxxxxxxxx". Ak zvolíte druhú variantu, oba e-maily dostane príjemca.
Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.