site_deprecated

FAQ - Často kladené otázky

Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Firemní zákazníci Sbalit vše Rozbalit vše
Čo mám napísať do políčka poznámka?

Vyplnenie tohto políčka nie je povinné. Do políčka poznámka môžete uviesť napr. o aký tovar sa jedná, napríklad "chladnička". Vodič tak bude na nakládku pripravený. Poznámka je len informatívna a nezáväzná. Do poznámky neuvádzajte adresu vyzdvihnutia alebo doručenia, môžete tu uviesť iba upresnenie adresy alebo opis cesty ako sa k Vám vodič dostane, ak je ťažko dostupná. Napríklad: "Adresa odosielateľa - na dome nie je viditeľné popisné číslo, vchod je vedľa Kaviarne ABC".

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Čo mám napísať do políčka referenčné číslo?

Vyplnenie tohto políčka nie je povinné. Môžete ho nechať prázdne. Je užitočné predovšetkým pre e-shopy, kde je možné písať čísla zásielok alebo objednávok, pod ktorými sú evidované v ich systéme.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Čo znamená "použiť adresu odosielateľa / príjemcu ako fakturačnú adresu"?

Ak zvolíte možnosť "Použiť adresu odosielateľa ako fakturačnú adresu" na uvedený e-mail u odosielateľa dostanete 2 správy. Jednu o založení objednávky do nášho systému, pod názvom "Nová objednávka OPxxxxxxxx“ a druhú správu s potvrdením o pripísaní peňazí na náš účet spolu s faktúrou a odkazom pre sledovanie zásielky, pod názvom "Faktúra FVxxxxxxxx". Ak zvolíte druhú variantu, oba e-maily dostane príjemca.

Děkujeme vám za váš názor.
Môžem zvoliť úplne inú fakturačnú adresu ako je adresa odosielateľa alebo príjemcu?

Áno, je to možné v predposlednom kroku objednávky - krok 4. Súhrn objednávky. V Súhrne objednávky zakliknite možnosť "Chcem upraviť fakturačné údaje". Hneď ako túto možnosť zvolíte, rozbalí sa vám tabuľka, do ktorej môžete vyplniť fakturačné údaje.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem získať zľavu pri veľkom objeme objednávok?

V prípade, že prevádzkujete e-shop, máte vlastnú predajňu, vyrábate vlastné produkty, predávate na Aukre alebo jednoducho iba často zasielate, máme pre vás programy s výhodnejšími podmienkami. Prečítajte si viac o ponúkaných výhodách a vyplňte dopytový formulár. Alebo jednoducho kontaktujte našu zákaznícku podporu. Pre každého máme riešenie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Platia sa nejaké extra poplatky?

Nie, naše ceny sú vrátane všetkých poplatkov, ako je mýtny poplatok, palivový poplatok, poplatok za vyzdvihnutie u vás alebo poplatok za doručenie na súkromnú adresu. Na rozdiel od konkurencie zobrazujeme naše ceny vždy transparentne. Naše nízke ceny si nekompenzujeme skrytými poplatkami. Príplatky sú len za dodatočné služby ako dobierka, pripoistenie alebo napríklad expresné doručenie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Ako na tlač štítku?

Ak systém zobrazí, že je vyžadovaná tlač štítku, musíte ho vytlačiť priamo z objednávky, kliknutím na Možnosti - Tlač štítku. Štítok z nášho systému má nielen adresy, ale aj čiarový kód, ktorý je dôležitý pre prepravu.

U našich partnerov, ktorí cez Zaslať.sk posielajú zásielky s pravidelným zvozom je tlač štítkov nutná u väčšiny dopravcov.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Je možné zasielať balíky na faktúru?

Áno, po podpísaní zasielateľskej zmluvy. Kontaktujte nás a naši obchodníci vám podajú bližšie informácie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.