FAQ - Často kladené otázky
Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Cena a platba Sbalit vše Rozbalit vše
Jednorazovú zľavu môžete získať na našich facebookových stránkach, kde máme často rôzne zľavové poukazy. Potom stačí vyplniť kód uvedený na poukaze do patričného políčka pri objednávaní prepravy v 4. kroku - Súhrn objednávky, kliknúť na tlačidlo Použiť a systém automaticky odráta zľavu. V prípade, že pravidelne zasielate viac balíkov, môžete sa stať naším partnerom a môžete tak ušetriť čas aj ďalšie prostriedky. Viac informácií vám oznámi naše obchodné oddelenie.
Platba za objednané služby prebieha on-line prostredníctvom platobnej brány GoPay. Na výber je niekoľko možností:
- platba kartou
- on-line prevod z účtu na účet (výber z 9 rôznych bánk)
- bankový prevod (pripísanie čiastky môže trvať aj dva pracovné dni)
- PayPal
Hneď ako bude čiastka pripísaná na náš účet, dostanete na uvedený e-mail faktúru. Po zaplatení považujeme objednávku za záväznú a spracovávame ju ďalej.
Hmotnosť zásielky ovplyvňuje výslednú cenu prepravy. Preto,
aby sme vám mohli ponúknuť najnižšie ceny, je potrebné vedieť, koľko vaša
zásielka váži. Pokiaľ bude pri prevzatí balíka hmotnosť vyššia ako dojednaná,
je dopravná služba oprávnená balík neprevziať. Ak sa váhový rozdiel zistí až
po zvážení v depe, môže dopravná spoločnosť zásielku vrátiť späť
odosielateľovi. Odosielateľ potom nemá nárok na vrátenie peňazí za objednanú
prepravu.
Rozmery zásielky sú dôležité kvôli nastaveným limitom. Každý dopravca má definované maximálne rozmery balíka a tie je potrebné dodržať. V opačnom prípade je dopravná služba oprávnená balík neprevziať.
Limity pre hmotnosť a rozmery balíka sa u každého dopravca líšia. Nemožno teda stanoviť obmedzenia všeobecne. V našej ponuke sú dopravcovia, ktorí prevážajú zásielky až do hmotnosti 3 tony. Pri hľadaní prepravy sú vám však zobrazené iba tie služby dopravcov, ktoré spĺňajú vami zadané parametre.
Vložte parametre zásielky (odkiaľ, kam, váha, rozmery) do patričných políčok na hlavnej stránke, stlačte odkaz "ZASLAŤ" a systém vám ponúkne minimálne jedného dopravcu, ktorý je schopný takúto zásielku prepraviť.
V prípade, že prevádzkujete e-shop, máte vlastnú predajňu, vyrábate vlastné produkty, predávate na Aukre alebo jednoducho iba často zasielate, máme pre vás programy s výhodnejšími podmienkami. Prečítajte si viac o ponúkaných výhodách a vyplňte dopytový formulár. Alebo jednoducho kontaktujte našu zákaznícku podporu. Pre každého máme riešenie.
Nie, naše ceny sú vrátane všetkých poplatkov, ako je mýtny poplatok, palivový poplatok, poplatok za vyzdvihnutie u vás alebo poplatok za doručenie na súkromnú adresu. Na rozdiel od konkurencie zobrazujeme naše ceny vždy transparentne. Naše nízke ceny si nekompenzujeme skrytými poplatkami. Príplatky sú len za dodatočné služby ako dobierka, pripoistenie alebo napríklad expresné doručenie.
Záleží na dopravcovi, ktorý zásielku bude spracovávať. Zásielka sa zváži až v depe a ak skutočné parametre budú vyššie, dopravná spoločnosť má právo zásielku vrátiť späť, zaplatená cena za prepravu vám však nebude vrátená. Prípadne vám bude rozdiel doúčtovaný a bude ho potrebné doplatiť dodatočne.
Áno, po podpísaní zasielateľskej zmluvy. Kontaktujte nás a naši obchodníci vám podajú bližšie informácie.
Pre zistenie ceny odporúčame využiť našu on-line kalkulačku, ktorá po vložení parametrov zobrazí aktuálnu a konečnú cenu. Pripravili sme pre vás tiež zjednodušené cenníky pre prapravu v rámci SR, prepravu balíka zo SR dozahraničia a prepravu balíka zo zahraničia do SR. Odkazy na spomínané cenníky nájdete tiež v hornej navigačnej lište.
Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.