site_deprecated

FAQ - Často kladené otázky

Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Cena a platba Sbalit vše Rozbalit vše
Prečo sú vaše ceny nižšie, než ponúka samotný dopravca?

Ceny máme nižšie preto, že máme s dopravcami uzatvorenú zasielateľskú zmluvu a expedujeme väčšie množstvo zásielok. Týmto dosiahneme na veľkoobchodné ceny a ďalšie služby, ktoré potom ponúkame vám.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Sú ceny zobrazené systémom konečné?

Áno. Podľa Vami vložených parametrov systém vypočíta a zobrazí aktuálnu cenu, ktorá je konečná. prepravu hradíte vopred, takže vodičovi pri prevzatí nič neplatíte.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem získať jednorazovú zľavu na prepravu?

Jednorazovú zľavu môžete získať na našich facebookových stránkachkde máme často rôzne zľavové poukazy. Potom stačí vyplniť kód uvedený na poukaze do patričného políčka pri objednávaní prepravy v 4. kroku - Súhrn objednávky, kliknúť na tlačidlo Použiť a systém automaticky odráta zľavu. V prípade, že pravidelne zasielate viac balíkov, môžete sa stať naším partnerom a môžete tak ušetriť čas aj ďalšie prostriedky. Viac informácií vám oznámi naše obchodné oddelenie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Ako môžem za objednávku zásielky zaplatiť?

Platba za objednané služby prebieha on-line prostredníctvom platobnej brány GoPay. Na výber je niekoľko možností:

  • platba kartou
  • on-line prevod z účtu na účet (výber z 9 rôznych bánk)
  • bankový prevod (pripísanie čiastky môže trvať aj dva pracovné dni)
  • PayPal

Hneď ako bude čiastka pripísaná na náš účet, dostanete na uvedený e-mail faktúru. Po zaplatení považujeme objednávku za záväznú a spracovávame ju ďalej.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Prečo musím uvádzať hmotnosť a rozmery zásielky?

Hmotnosť zásielky ovplyvňuje výslednú cenu prepravy. Preto, aby sme vám mohli ponúknuť najnižšie ceny, je potrebné vedieť, koľko vaša zásielka váži. Pokiaľ bude pri prevzatí balíka hmotnosť vyššia ako dojednaná, je dopravná služba oprávnená balík neprevziať. Ak sa váhový rozdiel zistí až po zvážení v depe, môže dopravná spoločnosť zásielku vrátiť späť odosielateľovi. Odosielateľ potom nemá nárok na vrátenie peňazí za objednanú prepravu.

Rozmery zásielky sú dôležité kvôli nastaveným limitom. Každý dopravca má definované maximálne rozmery balíka a tie je potrebné dodržať. V opačnom prípade je dopravná služba oprávnená balík neprevziať.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Aká je maximálna hmotnosť a povolené rozmery balíka?

Limity pre hmotnosť a rozmery balíka sa u každého dopravca líšia. Nemožno teda stanoviť obmedzenia všeobecne. V našej ponuke sú dopravcovia, ktorí prevážajú zásielky až do hmotnosti 3 tony. Pri hľadaní prepravy sú vám však zobrazené iba tie služby dopravcov, ktoré spĺňajú vami zadané parametre.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Ako zistím, že moja platba za prepravu bola pripísaná na váš účet?

Hneď ako je platba pripísaná na náš účet, dostanete e-mail s faktúrou a odkazom pre sledovanie zásielky. Po kliknutí na odkaz sa zobrazí celá objednávka s informáciami o vyzdvihnutí a orientačnom doručení zásielky.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem zaplatiť za prepravu až vodičovi?

Platba vodičovi nie je možná. Spracovávame iba zaplatené objednávky. Preto je nutné objednávku uhradiť vopred a to v poslednom kroku, kde je na výber hneď niekoľko spôsobov - kartou, on-line platba, bankový prevod, alebo PayPal.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Ako zistím cenu za prepravu?

Vložte parametre zásielky (odkiaľ, kam, váha, rozmery) do patričných políčok na hlavnej stránke, stlačte odkaz "ZASLAŤ" a systém vám ponúkne minimálne jedného dopravcu, ktorý je schopný takúto zásielku prepraviť.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Môžem získať zľavu pri veľkom objeme objednávok?

V prípade, že prevádzkujete e-shop, máte vlastnú predajňu, vyrábate vlastné produkty, predávate na Aukre alebo jednoducho iba často zasielate, máme pre vás programy s výhodnejšími podmienkami. Prečítajte si viac o ponúkaných výhodách a vyplňte dopytový formulár. Alebo jednoducho kontaktujte našu zákaznícku podporu. Pre každého máme riešenie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Platia sa nejaké extra poplatky?

Nie, naše ceny sú vrátane všetkých poplatkov, ako je mýtny poplatok, palivový poplatok, poplatok za vyzdvihnutie u vás alebo poplatok za doručenie na súkromnú adresu. Na rozdiel od konkurencie zobrazujeme naše ceny vždy transparentne. Naše nízke ceny si nekompenzujeme skrytými poplatkami. Príplatky sú len za dodatočné služby ako dobierka, pripoistenie alebo napríklad expresné doručenie.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Čo sa stane, keď je môj balík nakoniec väčší, než som vyplnil do objednávky?

Záleží na dopravcovi, ktorý zásielku bude spracovávať. Zásielka sa zváži až v depe a ak skutočné parametre budú vyššie, dopravná spoločnosť má právo zásielku vrátiť späť, zaplatená cena za prepravu vám však nebude vrátená. Prípadne vám bude rozdiel doúčtovaný a bude ho potrebné doplatiť dodatočne. 

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Je možné zasielať balíky na faktúru?

Áno, po podpísaní zasielateľskej zmluvy. Kontaktujte nás a naši obchodníci vám podajú bližšie informácie.

Děkujeme vám za váš názor.
Sú niekde k dispozícii kompletné cenníky prepravy?

Pre zistenie ceny odporúčame využiť našu on-line kalkulačku, ktorá po vložení parametrov zobrazí aktuálnu a konečnú cenu. Pripravili sme pre vás tiež zjednodušené cenníky pre prapravu v rámci SR, prepravu balíka zo SR dozahraničia a prepravu balíka zo zahraničia do SR. Odkazy na spomínané cenníky nájdete tiež v hornej navigačnej lište.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.