site_deprecated

FAQ - Často kladené otázky

Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Doručenie zásielky Sbalit vše Rozbalit vše
Môžem zásielku počas doručovania sledovať?

Áno. Hneď ako uskutočníte objednávku prepravy a uhradíte ju, po pripísaní čiastky na náš účet dostanete e-mail s faktúrou a odkazom, pomocou ktorého môžete kedykoľvek sledovať aktuálny stav. Zásielku tiež môžete sledovať po prihlásení vo vašom účte alebo ju môžete sledovať po zadaní čísla začínajúceho IZ priamo na úvodnej stránke alebo priamo na stránke sledovania zásielok.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Sú uvedené termíny vyzdvihnutia a doručenia garantované?

Aj napriek všetkej snahe dopravných spoločností nemožno vypočítané termíny zmluvne garantovať. Vypočítané termíny sú založené na 95% úspešnosti doručenia do danej destinácie. Počas prepravy môže na trase nastať neočakávaný problém a doručenie sa môže oneskoriť - napr. vinou colnej kontroly, nepriaznivými poveternostnými vplyvmi, dopravnou situáciou na trase, a pod.

Pre doručenie zásielky v požadovanom termíne je tiež dôležitá súčinnosť odosielateľa a príjemcu, kedy na strane odosielateľa je potrebné mať balík v dohodnutý deň pripravený a byť prítomný na uvedenej adrese. Príjemca potom pomocou sledovania zásielky jednoducho zistí, že zásielka je v daný deň už v rozvozovom vozidle a mal by očakávať telefonát od vodiča s informáciou o presnom čase doručenia.

V prípade zásielky na dobierku je tiež dôležité, aby mal príjemca pripravený zodpovedajúci finančný obnos pre platbu vodičovi.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Čo sa stane, keď sa balík nepodarí príjemcovi doručiť?

Ak sa prvé doručenie nepodarí, dohodne sa s príjemcom iný vhodný deň na doručenie. Ak sa nepodarí ani druhé doručenie alebo sa s príjemcom nepodarí skontaktovať, uskladní sa zásielka po dobu jedného týždňa v depe a čaká sa, až sa príjemca sám ozve. Ak sa príjemca neozve, balík je vrátený späť odosielateľovi.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Prečo mám uvádzať telefón a e-mail príjemcu?

Je to kvôli lepšiemu zabezpečeniu doručenia zásielky. Telefón je veľmi dôležitý pri komunikácii vodiča s príjemcom. Vodič príjemcu informuje o príchode na jeho adresu, prípadne sa dohovorí na doručení v iný deň. Ak sa s príjemcom nepodarí spojiť telefonicky, dostane príjemca informácie na e-mail.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne
Ako funguje vyzdvihnutie / doručenie zásielky?

Vodič vyzdvihne / doručí zásielku priamo na adrese, ktorú vyplníte v objednávke. Príde pred prvé vchodové dvere a zásielku prevezme / odovzdá.

Prosím, pozor! Zásielky do P.O. Boxov nemožno doručiť. Prevzatie zásielky musí byť podpísané fyzickou osobou.

Děkujeme vám za váš názor.
Môžem dostať potvrdenie o doručení zásielky?

Áno, stačí nám napísať požiadavku na infolinku spolu s číslom zásielky.

Pomohla vám tato odpověď?    Ano    Ne

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.