FAQ - Často kladené otázky
Pokud hledáte informace o tom, jak naše služba funguje, co nabízíme, jste na správném místě. Připravili jsme pro vás výběr nejčastěji kladených otázek rozdělených do kategorií podle druhu dotazu.
Doručenie zásielky Sbalit vše Rozbalit vše
Áno. Hneď ako uskutočníte objednávku prepravy a uhradíte ju, po pripísaní čiastky na náš účet dostanete e-mail s faktúrou a odkazom, pomocou ktorého môžete kedykoľvek sledovať aktuálny stav. Zásielku tiež môžete sledovať po prihlásení vo vašom účte alebo ju môžete sledovať po zadaní čísla začínajúceho IZ priamo na úvodnej stránke alebo priamo na stránke sledovania zásielok.
Aj napriek všetkej snahe dopravných spoločností nemožno
vypočítané termíny zmluvne garantovať. Vypočítané termíny sú založené na 95%
úspešnosti doručenia do danej destinácie. Počas prepravy môže na trase nastať
neočakávaný problém a doručenie sa môže oneskoriť - napr. vinou colnej
kontroly, nepriaznivými poveternostnými vplyvmi, dopravnou situáciou na trase,
a pod.
Pre doručenie zásielky v požadovanom termíne je tiež
dôležitá súčinnosť odosielateľa a príjemcu, kedy na strane odosielateľa je
potrebné mať balík v dohodnutý deň pripravený a byť prítomný na uvedenej
adrese. Príjemca potom pomocou sledovania zásielky jednoducho zistí, že zásielka
je v daný deň už v rozvozovom vozidle a mal by očakávať telefonát od vodiča s
informáciou o presnom čase doručenia.
V prípade zásielky na dobierku je tiež dôležité, aby mal príjemca pripravený zodpovedajúci finančný obnos pre platbu vodičovi.
Ak sa prvé doručenie nepodarí, dohodne sa s príjemcom iný vhodný deň na doručenie. Ak sa nepodarí ani druhé doručenie alebo sa s príjemcom nepodarí skontaktovať, uskladní sa zásielka po dobu jedného týždňa v depe a čaká sa, až sa príjemca sám ozve. Ak sa príjemca neozve, balík je vrátený späť odosielateľovi.
Je to kvôli lepšiemu zabezpečeniu doručenia zásielky. Telefón je veľmi dôležitý pri komunikácii vodiča s príjemcom. Vodič príjemcu informuje o príchode na jeho adresu, prípadne sa dohovorí na doručení v iný deň. Ak sa s príjemcom nepodarí spojiť telefonicky, dostane príjemca informácie na e-mail.
Áno, stačí nám napísať požiadavku na infolinku spolu s číslom zásielky.
Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Zeptejte se nás pomocí následujícího formuláře. Odpovíme vám obratem e-mailem a dotaz sem zařadíme.